Aanmelden met je Office365 account
🔑

Aanmelden met je Office365 account

Meld u aan bij www.office.com vanuit een webbrowser en begin met het gebruiken van de apps op internet of ga naar andere webservices die aan uw account zijn gekoppeld, zoals OneDrive.


De manier waarop u zich aanmeldt bij een geïnstalleerde Office-app hangt af van uw apparaat.

Mocht je reeds aangemeld zijn met de foutieve account, best even afmelden:




Voor Office-apps geïnstalleerd op een Windows-pc:   


  1. Als u nog geen Office-bestand of -document open hebt, opent u een app zoals Word of Excel en opent u een bestaand bestand of maakt u een nieuw bestand.

  2. Selecteer Bestand>-account (of Office-account als u Outlook gebruikt).


  3. Klik op Aanmelden als u nog niet bent aangemeld.

  4. Typ in het aanmeldingsvenster het e-mailadres en het wachtwoord dat u voor Office gebruikt. Dit kan het persoonlijke Microsoft-account zijn dat is gekoppeld aan Office, of de gebruikersnaam en het wachtwoord dat u voor uw werk- of schoolaccount gebruikt.